Általános szerződési feltételek

A jelen tájékoztató tartalmazza a webshopunk használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, csak akkor vegye igénybe a szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek); nem utal magatartási kódexre.

A szolgáltató adatai

Név: Táborszki Bálint
Postai cím: 3300 Eger, Vécseyvölgy út 67.
Telefonszám: +36702181428
Email cím: [email protected]

Adatkezelési szabályok

Az adatkezelési tájékoztatónk a következő linken olvasható: https://bolt.libertarianizmus.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

A szerződés tárgya

Az eladó és a vásárló közötti szerződés tárgyát a https://bolt.libertarianizmus.hu webáruházban található ruházati és digitális termékek képezik. A termékek kizárólag online vásárolhatók meg. Áraink tartalmazzák az ÁFÁ-t. A termékeink leírása, ára, fotói és jellemzői az egyedi termékoldalukon találhatóak. A ruházati termékeink képei minimális eltérést mutathatnak a valóságtól.

Ruházati termék rendelés véglegesítése esetén a vásárló utasítja a webshop szolgáltatóját a termék előállítására és szállítására; a ruházati termékeinket minden esetben a fogyasztó által leadott rendelést követően állítjuk elő a vevő számára.

A rendelés menete

1. A termék(ek) megtekintése

A vásárló a termékeink nevére vagy fotójára kattintva ellátogathat a termék adatlapjára, ahol megtekintheti a termék képeit, árát, ruházati termék esetén a centiméterben megadott szélességét és hosszát, leírását, illetve kiválaszthatja a rendelni kívánt színt és méretet.

2. A termék kosárba helyezése

A termék adatlapján (ruházati termék esetén a szín és a méret kiválasztását követően) a vásárló a “Kosárba rakom” gombra kattintva egy digitális kosárba helyezheti a terméket. A kosárba helyezéssel nem jön létre fizetési kötelezettség.

3. A kosár tartalmának megtekintése

A kosár tartalma megtekinthető, ha a felhasználó a menüsorban található kosár ikonra viszi a kurzort. A felhasználó felugró ablakban a termék melletti X gombra kattintva eltávolíthatja a terméket a kosárból; a ‘Kosár’ gombra kattintva részletesen megtekintheti és módosíthatja a kosár tartalmát; a ‘Pénztár’ gombra kattintva továbbhaladhat a regisztrációs, illetve bejelentkezett felhasználó esetén a fizetési oldalra.

4. Regisztráció

A webáruházunkban kizárólag regisztrációt követően van lehetősége vásárolni. Regisztráció során kötelező megadni egy tetszőlegesen választott felhasználónevet és jelszavat, illetve egy érvényes e-mail címet.

5. A szállítási adatok megadása, fizetés és a rendelés véglegesítése

Regisztrációt követően vagy bejelentkezett felhasználó esetén a vásárló a kosárból a ‘Pénztár’ gombra kattintva véglegesítheti a rendelést. A pénztár oldalán megadandóak a szállítással kapcsolatos adatok (név, cím, e-mail cím, telefonszám). Az oldalunk a felhasználók kényelme érdekében automatikusan tárolja a szállítási adatokat, hogy későbbi vásárlás esetén azonnal előhívhassa őket a vásárló. Az oldalon kiválasztható a szállítási mód: alapesetben kizárólag a “Flat Rate” postai küldemény választható (költsége a kiválasztott termékek mennyiségének és kategóriájának függvényében változó), 15 000 forint összegű vásárlás felett pedig kiválasztható az ‘Ingyenes szállítás’ opció. A szállítást mindkét esetben a Lettországi, illetve a Magyar Posta végzi.

Az adatkezelési tájékoztató és az általános szerződési feltételek elfogadása után a vásárló a kiválaszthatja a fizetési módot. Az oldalunkon egyedül a PayPal pénzügyi szolgáltatón keresztüli fizetés lehetséges a felhasználónk adatai maximális védelme érdekében. A fizetés gombra kattintva a vásárló egy felugró ablakban megadhatja a PayPal bejelentkezési adatait és/vagy a bankkártyája adatait, majd véglegesítheti a rendelést.

6. A rendelés feldolgozása és teljesítése

A rendelésről azonnal automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a vásárló által megadott e-mail címre. Digitális termék vásárlása esetén csatoljuk a vásárolt termék letöltési linkjét. Ruházati termék rendelése esetén a rendelést rendszerünk automatikusan továbbítja a partnercégünknek; akik a következő három munkanapon belül elkezdik a feldolgozást, a vásárló által rendelt termék legyártását és szállítását. A ruházati termékeink a rendelést követő minimum hat munkanapon belül kerülnek kiszállításra.

Kiemelten fontos tájékoztató a fogyasztót megillető elállási jogról

Ruházati termékek rendelése esetén a fogyasztó a rendelés véglegesítése és kifizetése során utasítja az eladót a termék előállítására. Ennélfogva a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének c) pontja alapján elveszíti az elállási jogát. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetén a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja értelmében elveszíti az elállási jogát.

Panaszkezelés és ügyfélszolgálat

Panaszait és megjegyzéseit eljuttathatja hozzánk az oldalunk alsó, illetve felső menüsorjában található kapcsolat űrlap használatával; üzenete elküldése után 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Kellékszavatosság, Termékszavatosság

Amennyiben hibás terméket kapott kézhez, a fogyasztó érvényesítheti a kellékszavatossági vagy termékszavatossági jogát.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön a szolgáltató hibás teljesítése esetén a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az imént meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha nem egyezik meg a weboldalunkon a termék adatlapján szereplő képpel (például nyomdahiba révén hibás vagy hiányos grafika került a termékre, vagy szakadás található a felületén). A terméket további felmerülő költségek nélkül kicseréljük egy hibátlan verzióra. Ha a vásárló élni kíván a termékszavatossági jogával, köteles bizonyítani a termék hibásságát.

Békéltető testület

A szolgáltató és a fogyasztó megpróbálják békés úton rendezni a vitás ügyeiket. Amennyiben a fogyasztó megpróbálta közvetlenül a szolgáltatóval rendezni a vitát és a rendeléssel vagy a termékkel kapcsolatos panasza elutasításra került, jogosult fogyasztói panasszal fordulni a hozzá legközelebbi Békéltető Testülethez.

A panaszát úgyszintén benyújthatja az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon. A platform elérhető a következő linken: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU